Mikro Asistan Destek
Yazılım dünyasının olmazsa olmazı teknik destek. Kullandığınız işletim sisteminden, elektrik kesintilerinden ya da sürüm yenilemelerinden doğan teknik bir sorunla karşılaştığınızda dilediğiniz yoldan ulaşabileceğiniz destek hizmetlerimiz ile işinizde kesinti yaşamadan sürdürebilirliğin keyfini sürebilirsiniz.
Yaygın Teknik Destek Ağı
Mikro Yazılım olarak Edirne’den Kars’a kadar ülkemizin tamamına dağılmış sayıları 300’ü aşan yetkili destek merkezimizle her an müşterilerimizin yanındayız. Bu merkezlerdeki arkadaşlarımız ise her ürünümüz için en üst seviye teknik bilgiye sahip çözüm odaklı profesyoneller. Kısacası siz bize ulaşın biz sorununuzu en kısa sürede çözelim.
Mesai Saatlerinde Bir e-posta ya da Telefon Mesafesindeyiz
Bize mesai saatlerimiz dahilinde +90 850 225 10 10 numaralı telefon hattımızdan ulaşabilirsiniz. Ya da dilerseniz crm.mikro.com.tr adresindeki destek bölümü sekmesinden bize yazabilirsiniz. Karşılaşabileceğiniz acil sorunları çözmek için en hızlı yollardan biri olan bu Mikro Destek Hattı, hafta içi 09.00-18.00, cumartesi günleri ise 09.30-14.00 saatleri arasında kesintisiz hizmet sunuyor.
Doğru Teşhis Her Zaman Kazandırır
- Sorunun nereden kaynaklandığını bildiğinizden emin olun ve mümkünse sorun yaşadığınız modül, ekranınızda açık durumda bulunsun.
- Teknik destekteki arkadaşlarımızın söyleyeceklerini not etmenizde fayda olacaktır. Bu yüzden yanınızda mutlaka kalem ve kağıt bulundurun. Böylece teknik destekte size yardımcı olan arkadaşımızın verdiği bilgileri, daha sonra notlar halinde çalışma arkadaşlarınızla da paylaşabilirsiniz.
- Telefon görüşmesi başladığı andan itibaren daha iyi destek alabilmek için telefonda görüştüğünüz servis yetkilimizin ismini mutlaka not edin.
Mikro Telefon Destek Ücretleri
Ürün | 2020 |
Mikro Run | 480 TL +KDV |
Mikro Jump | 1.500 TL +KDV |
Mikro Fly | 6.000 TL +KDV |
Mikro Müşavir | 375 TL +KDV |